POHONNÉ JEDNOTKY MODELU BIGSTERVyberte si pohonnú jednotku, ktorá najlepšie vyhovuje vašim potrebám​

NAJEFEKTÍVNEJŠÍ V MESTE​

POHONNÁ JEDNOTKA HYBRID 155

Pohon

155 k

full hybridKombinovaný výkon 155 k

40 %

zníženie spotreby palivav mestskom cykle podľa WLTP

Od

110 g/km

Emisie CO2v závislosti od protokolu WLTP sa môže líšiť podľa verzie a výbavy

Jazdite až

80 %

času v 100 % elektrickom režimev mestskom prostredí

Motor Hybrid 155 ‒ Dacia Bigster

Technológia

Bigster Hybrid 155 kombinuje štvorvalcový motor s výkonom 109 k1, elektromotor s výkonom 49 k1, batériu s kapacitou 1,4 kWh (280 V) a inovatívnu multimodálnu automatickú prevodovku bez spojky.

 

Prevádzka

Plne hybridná pohonná jednotka Bigster s výkonom 155 koní a maximálnym krútiacim momentom 250 Nm2 ponúka dynamický rozjazd 100% na elektrinu a rýchlu akceleráciu. Batéria sa dobíja za jazdy rekuperáciou energie pri brzdení a spomaľovaní, čím sa dosiahne až 80 % doby jazdy po meste plne na elektrinu.​

Uvedený výkon 155 k, skutočný výkon 158 k

2 Krútiaci moment elektromotora 250 Nm, krútiaci moment spaľovacieho motora 172 Nm

NAJDYNAMICKEJŠÍ

MOTOR TCE 140

Pohon

140 k

mild hybrid

10 %

zníženie spotreby palivav kombinovanom cykle WLTP

Od

129 g/km

Emisie CO2v závislosti od protokolu WLTP sa môže líšiť podľa verzie a výbavy

230 Nm

krútiaci moment

Motor TCe 140 ‒ Dacia Bigster

Technológia

Motor TCe s výkonom 140 k kombinuje 3-valcový benzínový motor novej generácie s objemom 1,2 l preplňovaný turbodúchadlom na báze Millerovho cyklu (optimalizovaná účinnosť a menšie čerpacie straty) s ľahkým 48 V hybridným systémom a 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.

 

Ako to funguje

Hybridný systém podporuje spaľovací motor pri rozjazde a akcelerácii, čím optimalizuje pôžitok z jazdy a znižuje priemernú spotrebu paliva (5,71 l/100 km) a emisie CO2 (129 g/km) približne o 10 % v porovnaní so spaľovacím motorom s rovnakým výkonom. 

VYRAZTE DO TERÉNU

MOTOR TCE 130 4x4

Motor 4x4

130 k

mild hybrid

10 %

zníženie spotreby palivav kombinovanom cykle WLTP

Od

135 g/km

Emisie CO2v závislosti od protokolu WLTP sa môže líšiť podľa verzie a výbavy

230 Nm

krútiaci moment

Motor TCe 130 4x4 ‒ Dacia Bigster

Technológia

Bigster TCe 130 4x4 je vybavený pohonom všetkých kolies a šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a ponúka 5 jazdných režimov s Terrain Control, ktoré zvládne všetky typy komunikácií.​

Trojvalcovému motoru s objemom 1,2 l s turbodúchadlom asistuje ľahký 48V hybridný systém.

 

Ako to funguje

Hybridný systém počas rozjazdu a zrýchľovania znižuje spotrebu paliva a emisie CO2 a zároveň poskytuje vynikajúci pôžitok z jazdy.
Rekuperačné brzdenie plynule dobíja 0,8 kWh batériu, čím zabezpečuje plynulý zážitok pre vodiča.

PRE VODIČOV S VYSOKÝM ROČNÝM NÁJAZDOM

​ POHONNÁ JEDNOTKA ECO-G 140*

Pohon

140 k

mild hybrid

Viac ako

1 400 km

kumulatívny dojazdkumulatívny dojazd s nádržami na benzín aj LPG

Pohon ECO-G 140 ‒ Dacia Bigster

Technológia

Pohon ECO-G 140 môže byť poháňaný benzínom alebo skvapalneným ropným plynom (LPG), pričom každý z nich má vlastnú nádrž. 

 

Bigster po prvýkrát ponúka 3-valcový motor s objemom 1,2 l s turbodúchadlom, ktorý kombinuje dvojpalivový systém ‒ benzín/LPG a ľahký 48 V hybridný systém.  

 

Ako to funguje​

Vďaka prepínaču dokonale integrovanému do prístrojovej dosky je prepínanie z jedného paliva na druhé rýchle a nepostrehnuteľné. Hybridný systém pomáha spaľovaciemu motoru pri rozjazde a akcelerácii, čím optimalizuje jazdný zážitok a efektivitu.

*Pohonnú jednotku ECO-G bude možné objednať neskôr.