NAJEFEKTÍVNEJŠÍ V MESTE
Pohon
155 k
full hybridKombinovaný výkon 155 k
Až
40 %
zníženie spotreby palivav mestskom cykle podľa WLTP
Od
110 g/km
Emisie CO2v závislosti od protokolu WLTP sa môže líšiť podľa verzie a výbavy
Jazdite až
80 %
času v 100 % elektrickom režimev mestskom prostredí
Technológia
Bigster Hybrid 155 kombinuje štvorvalcový motor s výkonom 109 k1, elektromotor s výkonom 49 k1, batériu s kapacitou 1,4 kWh (280 V) a inovatívnu multimodálnu automatickú prevodovku bez spojky.
Prevádzka
Plne hybridná pohonná jednotka Bigster s výkonom 155 koní a maximálnym krútiacim momentom 250 Nm2 ponúka dynamický rozjazd 100% na elektrinu a rýchlu akceleráciu. Batéria sa dobíja za jazdy rekuperáciou energie pri brzdení a spomaľovaní, čím sa dosiahne až 80 % doby jazdy po meste plne na elektrinu.
1 Uvedený výkon 155 k, skutočný výkon 158 k
2 Krútiaci moment elektromotora 250 Nm, krútiaci moment spaľovacieho motora 172 Nm
NAJDYNAMICKEJŠÍ
Pohon
140 k
mild hybrid
Až
10 %
zníženie spotreby palivav kombinovanom cykle WLTP
Od
129 g/km
Emisie CO2v závislosti od protokolu WLTP sa môže líšiť podľa verzie a výbavy
Až
230 Nm
krútiaci moment
Technológia
Motor TCe s výkonom 140 k kombinuje 3-valcový benzínový motor novej generácie s objemom 1,2 l preplňovaný turbodúchadlom na báze Millerovho cyklu (optimalizovaná účinnosť a menšie čerpacie straty) s ľahkým 48 V hybridným systémom a 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.
Ako to funguje
Hybridný systém podporuje spaľovací motor pri rozjazde a akcelerácii, čím optimalizuje pôžitok z jazdy a znižuje priemernú spotrebu paliva (5,71 l/100 km) a emisie CO2 (129 g/km) približne o 10 % v porovnaní so spaľovacím motorom s rovnakým výkonom.
VYRAZTE DO TERÉNU
Motor 4x4
130 k
mild hybrid
Až
10 %
zníženie spotreby palivav kombinovanom cykle WLTP
Od
135 g/km
Emisie CO2v závislosti od protokolu WLTP sa môže líšiť podľa verzie a výbavy
Až
230 Nm
krútiaci moment
Technológia
Bigster TCe 130 4x4 je vybavený pohonom všetkých kolies a šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a ponúka 5 jazdných režimov s Terrain Control, ktoré zvládne všetky typy komunikácií.
Trojvalcovému motoru s objemom 1,2 l s turbodúchadlom asistuje ľahký 48V hybridný systém.
Ako to funguje
Hybridný systém počas rozjazdu a zrýchľovania znižuje spotrebu paliva a emisie CO2 a zároveň poskytuje vynikajúci pôžitok z jazdy.
Rekuperačné brzdenie plynule dobíja 0,8 kWh batériu, čím zabezpečuje plynulý zážitok pre vodiča.
PRE VODIČOV S VYSOKÝM ROČNÝM NÁJAZDOM
Pohon
140 k
mild hybrid
Viac ako
1 400 km
kumulatívny dojazdkumulatívny dojazd s nádržami na benzín aj LPG
Technológia
Pohon ECO-G 140 môže byť poháňaný benzínom alebo skvapalneným ropným plynom (LPG), pričom každý z nich má vlastnú nádrž.
Bigster po prvýkrát ponúka 3-valcový motor s objemom 1,2 l s turbodúchadlom, ktorý kombinuje dvojpalivový systém ‒ benzín/LPG a ľahký 48 V hybridný systém.
Ako to funguje
Vďaka prepínaču dokonale integrovanému do prístrojovej dosky je prepínanie z jedného paliva na druhé rýchle a nepostrehnuteľné. Hybridný systém pomáha spaľovaciemu motoru pri rozjazde a akcelerácii, čím optimalizuje jazdný zážitok a efektivitu.
*Pohonnú jednotku ECO-G bude možné objednať neskôr.