Moderná Dacia Spring

Uvedením na trh 100% elektrického mestského vozidla so vzhľadom SUV, ktoré spĺňa všetky najdôležitejšie potreby zákazníkov za rekordne nízku cenu, učinila Dacia to, že sa elektromobily stávajú široko dostupné.

Dacia Spring

SOLÍDNY A SPOĽAHLIVÝ POHON

100% elektrický pohon s výkonom 33 kW (44 k) je pripojený k trakčnej batérii s kapacitou 27,4 kWh. Elektrický motor nevyžaduje olej a má omnoho menej pohyblivých častí než spaľovací motor (predovšetkým nemá rozvodový remeň/reťaz). Je jednoduchý, spoľahlivý a solídny.

Nabíjanie novej Dacia Spring prebieha prostredníctvom zásuvky umiestnenej v stredovej časti masky s logom značky. Odblokovanie krytu zásuvky prebieha pomocou páky umiestnenej vo vnútri pod volantom.

Po pripojení vozidla ku zdroju napájania sa na prístrojovej doske zobrazí nasledujúca informácia: kontrolka nabíjania, aktuálna úroveň nabitia vyjadrená v percentách, zostávajúci čas do úplného nabitia a dojazd pri aktuálnej úrovni nabitia batérie.

Alt Image C29

VYBERTE SI AKO CHCETE NABÍJAŤ

Svoju Dacia Spring môžete nabíjať rôznymi spôsobmi: z domácej zásuvky 230 V pomocou kábla FlexiCharger, z domácej stanice Wallbox alebo verejnej nabíjacej stanice s výkonom 6,6 kW (pomocou kábla typu 2 - voliteľná výbava) alebo pomocou rýchlonabíjacej stanice s jednosmerným prúdom DC 30kW (voliteľná výbava).

Alt Image C29

DOJAZD A DĹŽKA NABÍJANIA:

Dojazd Dacia Spring je 230 km (podľa WLTP). Priemerný európsky nájazd 30 km denne tým pádom znamená len jedno nabíjanie týždenne. Dĺžka nabíjania sa je odlišná podľa typu nabíjania: 

 

  • Menej ako hodinu (0-80 %) rychlonabíjaním DC 30kW
  • Menej ako 5 hodín s Wallbox 6,6 kW
  • Menej ako 9 hodín s 3,6kW zásuvkou
  • Menej ako 14 hodín z domácej zásuvky 2,3 kW

OSVEDČENÁ SPOĽAHLIVOSŤ

Podobne ako všetky modely značky Dacia, takisto Spring spĺňa požiadavky skupiny Renault na kvalitu, spoľahlivosť a životnosť. Vozidlo bolo podrobené cestným testom, ktoré zodpovedajú celkovému počtu viac ako milión najazdených kilometrov v extrémnych poveternostných podmienkach a podmienkach používania.

Dacia Spring

Trvanlivosť všetkých použitých materiálov bola podrobená náročným skúškam počas testov extrémneho zaťaženia (tzv. „torture tests“). Výkon a nabíjanie trakčnej batérie bolo testované pri vysokých a nízkych teplotách.

Elektrický pohon prináša nielen nižšie náklady na prevádzku a nižšie emisie CO2 ale aj príjemnú a tichú jazdu. Elektromotor zároveň poskytuje krútiaci moment okamžite, všetko je teda rýchlejšie a plynulejšie.