Dacia, znovuzrodená značka
Dacia vznikla v Rumunsku v roku 1966 s jasným cieľom: poskytovať obyvateľom Rumunska moderné, spoľahlivé a cenovo dostupné vozidlá. Nazvali ju Dacia podľa názvu, ktorý dali Rimania regiónu dnes známemu ako Rumunsko.
Renault prevzal značku Dacia v roku 1999, čím značka zaznamenala strategický posun. Dacia sa tak stala značkou Groupe Renault, čo pre ňu znamenalo novú éru kvality.
Príchod modelu Logan v roku 2004
Logan, pôvodne navrhnutý pre rozvíjajúce sa trhy za bezkonkurenčnú cenu 5 000 €, je moderný a robustný rodinný sedan, ktorý znamenal pre značku renesanciu. Na automobilovom trhu spôsobil revolúciu a dosiahol neuveriteľný obchodný úspech, a to aj v západnej Európe, kde bol Logan uvedený na trh v roku 2005.
uvedenie MODELU SANDERO NA TRH V ROku 2008
Vozidlo Sandero bolo druhým významným krokom značky Dacia na trhu. Je to tiež jej najpredávanejší model. Predala ho už 2,5 milióna kusov. Veľkorysé rozmery, praktický dizajn, všestrannosť a dostupná cena sú len niektoré z vlastností, ktoré z vozidla Sandero robia najpredávanejšie vozidlo v Európe pre súkromných klientov.
UVEDENie VOZidla DUSTER NA TRH V ROku 2010
S modelom Duster značka Dacia opäť prelomila stereotypy v automobilovom priemysle. Okrem toho, že sa jedná o cenovo dostupné SUV, je Duster atraktívnym vozidlom so skutočnými terénnymi schopnosťami a pohonom 4x4. Značka opäť zaznamenala veľký predajný úspech.
ÚSPECH POKRAČUJE
V súčasnosti pôsobí značka Dacia v 44 krajinách Európy a Stredomoria a má viac ako 7 miliónov zákazníkov.
Príbeh pokračuje s ďalšou revolúciou. Konkrétne elektrickou revolúciou a prvým elektromobilom značky, modelom Spring. Najdostupnejšie elektrické vozidlo na trhu umožňuje sprístupniť elektrickú jazdu naozaj všetkým.
Chcete sa dozvedieť viac informácií o značke Dacia?
Filozofia Dacia
Dacia na Slovensku